16.KARADENİZ OFF ROAD KUPASI HEYECANI ŞEBİNKARAHİSAR’DA BAŞLIYOR 04 Temmuz 2023, 09:17
16.KARADENİZ OFF ROAD KUPASI HEYECANI ŞEBİNKARAHİSAR’DA BAŞLIYOR
16.Karadeniz Off Road Kupası yarışları Şebinkarahisar Belediyesi ev sahipliğinde ve Şebinkarahisarlılar Yardımlaşma Derneği’nin katkılarıyla 14-15-16 Temmuz’da Çay Mevkii’nde gün içinde yapılacak olan yarışlar ve akşam saatlerinde Kent Meydanı’nda gerçekleşecek olan Nurettin Bay,Emre Gürsoy konserleri ve kupa ödül töreni ile sona erecek.
15 profesyonel Off Road aracı,30 sporcunun katılacağı yarışlarda yerli ve yabancı pilotları ve ilçemizde misafir edeceğiz.
3 gün sürecek olan organizasyonda;ilk gün hazırlık olarak ekipler şehir merkezinde Seremonik Geçiş,2.gün Orman Etabı ve 3.gün seyircili gösteri etapları Çay Mevkii’ndeki yarış parkurlarında gerçekleşecek.
16 Temmuz’da seyircili gösteri için belediyemiz yarış alanına ücretsiz araç kaldıracaktır.
Bu heyecana hepiniz davetlisiniz!!
DIĞER HABERLER
-
Belediye Başkanımız Sayın Ömer Şentürk, Jandarma Teşkilatımızın kuruluş yıl dönümü ve Jandarma Haftası dolayısıyla İlçe Jandarma Komutanımız Sayın İbrahim Gül’ü ziyaret etti
19 Haziran 2026, 07:02 -
Kaymakam Dr. Yasin ARDIÇ Kilis’e Atandı, Yeni Kaymakam Adnan DOĞAN Oldu
17 Haziran 2026, 05:57 -
Şebinkarahisar’ımızın yüzyıllardır yaşattığı önemli kültürel miraslarından biri olan Küp Peyniri, geleceğe taşınan değerlerimiz arasında yerini alıyor
17 Haziran 2026, 05:42 -
Bilim ve Sanat Merkezi tarafından düzenlenen yıl sonu şenliğinde geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın heyecanına ortak olduk
17 Haziran 2026, 05:38 -
Şebinkarahisar T Tipi Ceza İnfaz Kurumu başta olmak üzere toplam 197 personel alımı gerçekleştirilecektir
17 Haziran 2026, 05:29 -
Belediye Başkanımız Ömer Şentürk, TBMM Dijital Mecralar Komisyonu Başkanı ve AK Parti Giresun Milletvekilimiz Sayın Prof. Dr. Nazım ELMAS’ı ziyaret etti
16 Haziran 2026, 06:08 -
Belediye Başkanımız Ömer Şentürk, Ak Parti Giresun Milletvekilimiz Sayın Ali TEMÜR’ü Gazi Meclisimizde ziyaret etti
16 Haziran 2026, 06:06 -
Vatandaşlarımızın ulaşım konforunu artırmak amacıyla Avutmuş Mahallemizde stabilize yol iyileştirme çalışmalarımızı tamamladık
16 Haziran 2026, 06:03 -
Şebinkarahisar Belediyesi ekiplerimiz, ilçemizin daha temiz, düzenli ve güvenli bir çevreye kavuşması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor
16 Haziran 2026, 06:00 -
NTV program yapım ekibi, Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı Giresun Temsilcisi Sayın Kemal Yüceer ve ilçe temsilcilerimiz, Belediye Başkan Vekilimiz Sayın Yavuz Tanrıkulu’nu ziyaret ettiler
16 Haziran 2026, 05:54

