Kadıoğlu Meydanı’nda, TOÇDER Derneği gönüllüleri ile birlikte yürüttüğümüz çevre düzenleme çalışmaları kapsamında çim ekimi ve gübreleme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Meydanımızı daha estetik, daha yeşil ve vatandaşlarımızın keyifle vakit geçirebileceği bir yaşam alanına dönüştürmek için ekiplerimiz ve gönüllülerimiz özveriyle çalışıyor.
Belediye Başkanımız Sayın Ömer Şentürk, çalışmaları yerinde inceleyerek ekiplerimizden bilgi aldı, vatandaşlarımızla bir araya gelerek talep ve görüşlerini dinledi.
Şebinkarahisar’ımızın her köşesini güzelleştirmek, daha yaşanabilir ve daha modern bir şehir oluşturmak amacıyla kamu kurumlarımız, sivil toplum kuruluşlarımız ve gönüllülerimizle el ele çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz.
Desteklerinden dolayı TOÇDER Derneği gönüllülerine teşekkür ediyor, birlikte daha yeşil ve daha güzel bir Şebinkarahisar için çalışmayı sürdürüyoruz.
Birlikte daha güzel yarınlara…
Şebinkarahisar Belediyesi